Hasan Kalyoncu Üniversitesi | Yabancı Diller Yüksekokulu Hasan Kalyoncu Üniversitesi Web Sayfası
Havalimanı Yolu 8.Km Şahinbey / Gaziantep
Tel:90 (342) 211 80 80, Fax:90 (342) 211 80 81, E-mail: info(at)hku.edu.tr 2008 Hasan Kalyoncu
Hasan Kalyoncu Üniversitesi Web Sayfası
Hasan Kalyoncu Üniversitesi Web Sayfası
YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

Hasan Kalyoncu Üniversitesi Web Sayfası
Akademik Kadro
Okutman Mehmet Salih YOĞUN
Okutman Zekeriya DURMAZ
Okutman Ahmet KONUKOĞLU
Okutman Ayça ŞİRİNKAYA
Okutman Ezgi ASLAN
Okutman Zeliha KARAKUŞ
Okutman Yusuf ÇEVİK
Okutman Esra ASLANCAN
Okutman Emre EKİNCİ
Okutman Baraa SABE
Okutman Büşra EREN
Okutman Nazlı CABİROĞLU
Okutman Mehmet KILIÇ
Okutman Kübra AKSOY
Okutman Rabia KULPU
Okutman İbrahim Halil GÖKBULUT
Okutman Büşra ŞATIR
Okutman Seda ASİL
Okutman Tamer OSMAN
Okutman Akife ATUNKAYNAK
Okutman Ezgi ASLAN

Akademik Geçmiş
Lisans : Anadolu Üniversitesi
Yüksek Lisans : Çağ Üniversitesi
Doktora :

Telefonu : 03422118080
Odası :
E-Posta : ezgi.aslan@hku.edu.tr
Kişisel Web Sayfası :
Google Scholar Citations :
Linkedin Profili :
Facebook Profili :
Twitter Hesabı :
Ezgi ASLAN
Kısa Özgeçmiş

Ezgi Aslan 1984 Ankara doğumludur. Anadolu Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği bölümünden mezun oldu. 2010-2013 güz dönemine kadar Erciyes Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu'nda ücretli İngilizce okutmanı olarak görev yaptı. 2011 yılında İngiltere'de tamamladığı eğitim sonucunda TESOL sertifikası aldı. 2013 – 2014 akademik yılında Hasan Kalyoncu Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu'nda İngilizce okutmanı olarak çalışmaya başladı. Çağ Üniversitesi'nde İngiliz Dili Eğitimi alanında yüksek lisansını tamamladı. Ayrıca ulusal ve IATEFL ve The Self in Language Learning Conference (SiLL) gibi uluslararası konferanslara katıldı. Yabancı Diller Yüksek Okulu’nda 'Grammar' komitesi koordinatörü olarak görev yaptı. Şu anda Okuma Becerileri komitesi koordinatörlüğü yapmaktadır. 

Akademik Özgeçmiş
6.1 Yüksek Lisans Tezleri
SıraTarihiİçerik
1 2017 Eleştirel Okuma Stratejileri Eğitimi Üzerine Bir Vaka Çalışması