Hasan Kalyoncu Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu olarak profesyonel gelişim faaliyetleri kapsamında iki oturumdan oluşan yeni bir seminer düzenledik. Sabancı Üniversitesi öğretim görevlisi eğitimci Andrew Christopher Bosson’ın konuşmacı olarak katıldığı etkinlikte etkili sınıf yönetimi açısından öğretmen-öğrenci ilişkisinin önemi vurgulandı ve öğrencilerin yazılı ve sözlü çalışmalarına etkili geribildirim verilmesi konusunda pratik önerilerde bulunuldu.
Öğretmen eğitimi 1. Oturum: Öğrencilerin yazma ve konuşma performanslarına geri bildirim verme yöntemleri
Öğretmen eğitimi 2. Oturum: Sınıf yönetimi ve öğrencilerin ilgisini çekme yöntemleri
Bu etkinlikte desteklerinden dolayı Oxford University Press’e teşekkürlerimizi iletiyoruz.